OPIS DELOVNIH NALOG:
- Strokovna in tehnična podpora servisni službi, ključnim B2B kupcem in končnim uporabnikom HVAC sistemov
- Vzdrževanje komunikacije z domačimi in tujimi dobavitelji ter zagotavljanje tekočega sodelovanja
- Skrb za izobraževanje in usposabljanje izvajalcev servisne službe
- Upravljanje zalog rezervnih delov in urejanje z njimi povezane administrativne dokumentacije
- Delo v pisarni ter strokovna podpora na terenu
- Redno nadgrajevanje znanja in skrb za lastno strokovno izobraževanje
- Izvajanje dodatnih del po navodilih nadrejenega
PRIČAKUJEMO:
- Najmanj V. stopnja izobrazbe, zaželeno s področja tehničnih strok
- Prednost imajo kandidati z izkušnjami na področju HVAC sistemov
- Tehnično znanje ter sposobnost analitičnega razmišljanja in reševanja tehničnih izzivov
- Dobro poznavanje osnov MS Office, z naprednim znanjem Excela
- Odlična pisna in ustna komunikacija v angleškem in/ali nemškem jeziku
- Željo po delu, učenju ter pridobivanju novih znanj in izkušenj na področju energetike
- Hitra odzivnost, usmerjenost k rezultatom, organiziranost, večopravilnost ter sistematičen in redoljuben pristop
- Ambicioznost, iznajdljivost, samostojnost in komunikativnost
- Predanost, vztrajnost in veselje do terenskega dela
- Vozniško dovoljenje B kategorije
NUDIMO:
- Dinamično, odgovorno in samostojno delo
- Delo v dinamičnem in povezanem kolektivu
- Strokovna usposabljanja in izobraževanja v Sloveniji in tujini
- Stimulativen osebni dohodek z možnostjo osebnega in profesionalnega napredovanja
- Delovno mesto v Ljubljani
- Pričetek dela po dogovoru