OPIS DELOVNIH NALOG:
- Strokovna in tehnična podpora servisni službi, ključnim B2B kupcem in končnim uporabnikom HVAC sistemov,
- Vzdrževanje komunikacije z domačimi in tujimi dobavitelji ter zagotavljanje tekočega sodelovanja,
- Skrb za izobraževanje in usposabljanje izvajalcev servisne službe,
- Upravljanje zalog rezervnih delov in urejanje z njimi povezane administrativne dokumentacije,
- Delo v pisarni ter strokovna podpora na terenu,
- Redno nadgrajevanje znanja in skrb za lastno strokovno izobraževanje,
- Izvajanje dodatnih del po navodilih nadrejenega.
PRIČAKUJEMO:
- Najmanj V. stopnja izobrazbe, zaželeno s področja tehničnih strok,
- Prednost imajo kandidati z izkušnjami na področju HVAC sistemov,
- Tehnično znanje ter sposobnost analitičnega razmišljanja in reševanja tehničnih izzivov,
- Dobro poznavanje osnov MS Office, z naprednim znanjem Excela,
- Odlična pisna in ustna komunikacija v angleškem in/ali nemškem jeziku,
- Željo po delu, učenju ter pridobivanju novih znanj in izkušenj na področju energetike,
- Hitra odzivnost, usmerjenost k rezultatom, organiziranost, večopravilnost ter sistematičen in redoljuben pristop,
- Ambicioznost, iznajdljivost, samostojnost in komunikativnost,
- Predanost, vztrajnost in veselje do terenskega dela,
- Vozniško dovoljenje B kategorije.
NUDIMO:
- Dinamično, odgovorno in samostojno delo,
- Delo v dinamičnem in povezanem kolektivu,
- Strokovna usposabljanja in izobraževanja v Sloveniji in tujini,
- Stimulativen osebni dohodek z možnostjo osebnega in profesionalnega napredovanja,
- Delovno mesto v Ljubljani,
- Pričetek dela po dogovoru.